Promocje
Głowica i kluczyk do wiertarki 1,5-13mm + SDS
Głowica i kluczyk do wiertarki 1,5-13mm + SDS
11,99 zł 11,99 zł
szt.
Suwmiarka z tworzywa super lekka i poręczna
Suwmiarka z tworzywa super lekka i poręczna
7,99 zł 4,99 zł
szt.
Zestaw ograniczników głębokości wiercenia
Zestaw ograniczników głębokości wiercenia
10,72 zł 10,72 zł
szt.
Uchwyt kątowy do bitów 1/4 cala
Uchwyt kątowy do bitów 1/4 cala
19,99 zł 6,99 zł
szt.
Pompka rowerowa - MINI + uchwyty na rower
Pompka rowerowa - MINI + uchwyty na rower
9,99 zł 9,99 zł
szt.
Nóż nożyk scyzoryk GERLACH z lat 80tych NOWY!
Nóż nożyk scyzoryk GERLACH z lat 80tych NOWY!
89,00 zł 49,99 zł
szt.
Klucz stopniowy
Klucz stopniowy
26,81 zł 26,81 zł
szt.
Nabój jednorazowy z gazem propan butan - 190 g
Nabój jednorazowy z gazem propan butan - 190 g
16,99 zł 10,89 zł
szt.
Zawieszka , identyfikator do kluczy.
Zawieszka , identyfikator do kluczy.
0,60 zł 0,35 zł
szt.
Tiguar Yoga profesjonalna mata do jogi NOWA
Tiguar Yoga profesjonalna mata do jogi NOWA
109,08 zł 59,99 zł
szt.
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje
  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC.
  2. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru.
  3. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.
  4. Składając reklamację Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Kupującego, numeru Zamówienia, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. Reklamacje złożone przez Kupującego niebędącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu sprzedaży, nie będą rozpatrywane.
  5. W razie konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji – Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w sposób wskazany w § 2 ust. 4 Regulaminu.
  6. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy.
  7. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
    1. W procedurze reklamacji Sprzedawca nie przewiduje możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu.
    2. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
    3. Uprawnienia Kupującego z tytułu rękojmi nie ograniczają uprawnień Kupującego wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta – na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym, o ile takowy dokument zostanie do Towaru dołączony.
    4. Sposób realizacji gwarancji jest ustalony przez gwaranta w dokumencie gwarancyjnym. Termin gwarancji wynosi dwa lata od dnia wydania Towaru Kupującemu, chyba że dokument gwarancyjny stwierdza inaczej.
  1. Reklamacja może być złożona za pomocą poczty e-mail (sklep@mloteczek.pl) lub pisemnie listem na adres siedziby Sprzedawcy.
  2. Odbierając dostarczoną przez kuriera przesyłkę Kupujący obowiązany jest ją zbadać (na podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne poinformowanie o tym Sprzedawcy. Brak sporządzenia protokołu szkody nie jest równoznaczny z wygaśnięciem prawa Konsumenta do złożenia reklamacji w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki; protokół jest jednak pomocny w procedurze reklamacji. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może utrudnić Konsumentowi dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz ustalenie osoby odpowiedzialnej za uszkodzenie przesyłki. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki złożone przez Kupujących niebędących Konsumentami, bez załączonego protokołu szkody, nie będą rozpatrywane.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl